Strona 1 z 1

Frezowanie

PostNapisane: 1 lip 2014, o 15:32
przez Kaja29 ja
Proszę o porady dotyczące frezowania. Chyba robię coś nie tak, bo moje frezy nie przepuszczają światła a jak za mocno wywiercę to robią się dziury. Pomocy
Pozdrawiam

Re: Frezowanie

PostNapisane: 1 lip 2014, o 15:33
przez Kaja29 ja
Proszę o meile

Re: Frezowanie

PostNapisane: 1 lip 2014, o 16:57
przez muli9
w tym problem że jest bardzo cienka granica pomiędzy przepuszczaniem światła a dziurą - dlatego trzeba byc bardzo ostrożnym jak zaczyna coś prześwitywać. Druga kwestia to zanim zaczniesz frezować trzeba dobrze wyczyścić tykwe od środka bo te śmieci blokują duzo światła. I ostatnia kwestia to jak tykwa jest przygnita w tym miejscu to też nie będzie za dużo prześwitu - praktyka czyni mistrza 8-)

Re: Frezowanie

PostNapisane: 2 lip 2014, o 09:10
przez Kaja29 ja
Dziękuje za szybki odpis. Tak myślałam, że to nie będzie tak pięknie jak się zdawało. Rzeczywiście tykwy nie miałam dobrze oczyszczonej od środka dlatego robiły mi się dziury, ale w tych miejscach zrobiłam najnormalniej w świecie otwory więc nie wyszło aż tak źle. Jak zdziałam do końca prześlę fotki lamp. Pozdrawiam Kaja

Re: Frezowanie

PostNapisane: 2 lip 2014, o 17:04
przez muli9
I jeszcze jedna porada - u niektórych na fotkach widać piękne mocne i jednolite czerwone światło - nie daj się zwieść - bo fotki można podciągnąć graficznie np. mocniejszy kontrast i wygląda to pięknie ale nie bardzo się ma to do rzeczywistości... gdzie juz nie będzie tak mocno czerwono i tak idealnie równo i tak jednolicie - tylko tak jak miąższ pozwoli - powodzenia

Re: Frezowanie

PostNapisane: 2 lip 2014, o 22:24
przez Kaja29 ja
Bardzo dziękuję za cenne porady. Już mam tysiąc pomysłów na kolejne lampy. Sprzęt jest, tylko czekać na owocne plony ach...