Aju6

Pokaż nam, co udało Ci się stworzyć z tykwy.

Re: Aju6

Postprzez Aju6 » 28 gru 2011, o 12:32

Dzięki za uznanie:) ale co do jakości wykonania to nawet w 10% nie podchodzi ta lampa do prac Calabarte. Mam nadzieje że nie zostanie poruszony na wątku modny temat ostatnich tygodni kopiowania pomysłów. A że Calabarte jest moim swoistym Mistrzem w tym co robi to staram się trochę podpatrywać.

Pozdrawiam wszystkich i życzę świerzych co raz to lepszych pomysłów i udanych plonów w 2012 roku. Szczęśliwego Nowego Roku 2012.
Aju6 Mężczyzna

85-89 postów

Avatar użytkownika
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2 lis 2010, o 13:05
Uprawiam tykwę od: 3 marca 2010



Advertisement

Re: Aju6

Postprzez myka » 4 sty 2012, o 20:17

Bardzo fajna.naturalne kolory, przyjemna dla oka.
myka Kobieta

15-19 postów

Avatar użytkownika
 
Posty: 18
Dołączył(a): 17 sie 2010, o 20:15



Re: Aju6

Postprzez Aju6 » 27 sty 2012, o 01:32

Witam wszystkich, moja następna lampa do kolekcji.
Załączniki
P1040305.JPG
P1040305.JPG (238.87 KiB) Przeglądane 8845 razy
P1040310.JPG
P1040310.JPG (247.16 KiB) Przeglądane 8845 razy
P1040311.JPG
P1040311.JPG (253.44 KiB) Przeglądane 8845 razy
Aju6 Mężczyzna

85-89 postów

Avatar użytkownika
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2 lis 2010, o 13:05
Uprawiam tykwę od: 3 marca 2010



Re: Aju6

Postprzez Aju6 » 27 sty 2012, o 01:35

Specjalnie zamówienie Mamy na lampę do kuchni :)
Załączniki
P1040344.JPG
(233.78 KiB) Pobrane 123 razy
P1040329.JPG
(227.72 KiB) Pobrane 123 razy
P1040325.JPG
(242.72 KiB) Pobrane 123 razy
Aju6 Mężczyzna

85-89 postów

Avatar użytkownika
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2 lis 2010, o 13:05
Uprawiam tykwę od: 3 marca 2010



Re: Aju6

Postprzez muli9 » 27 sty 2012, o 10:21

gratulacje - przepiekna i widac kawal roboty - w dodatku bardzo ciekwy pomysl - jeszcze raz gratulacje - no i w koncu jakas konkurencja dla Calabarte ;)
muli9 Mężczyzna

475-479 postów

Avatar użytkownika
 
Posty: 479
Dołączył(a): 24 sie 2011, o 09:53
Uprawiam tykwę od: 1 marca 2011



Re: Aju6

Postprzez muli9 » 27 sty 2012, o 15:57

jeszcze jedna kwestia - moim zdaniem powinienies zrobic fotki lepszym aparatem bo FX10 robi takie same jak i moj FX07 czy ok ale nie w nocy - tracimy na tym caly urok a przeciez te fotki nie oddaja tego co tak naprawde widac na zywo - a Calabarte ma piekne fotki robione fuji finepixS9600 i pieknie obrobione, ktore dodatkowo daja urok
muli9 Mężczyzna

475-479 postów

Avatar użytkownika
 
Posty: 479
Dołączył(a): 24 sie 2011, o 09:53
Uprawiam tykwę od: 1 marca 2011



Re: Aju6

Postprzez Aju6 » 27 sty 2012, o 16:50

Tu się zgodzę oprawa graficzna daje wiele do życzenia. Bez żadnych udziwnień zrobiłam po prostu fotkę. Druga sprawa jest taka że na pierwszym zdjęciu gdzie jest zapalona lampa mam tam zwykłą żarówkę i jest jaśniej takie białe światło a następna dwa zdjęcia jest założona docelowa energooszczędna żarówka i światło żółte takie rozmyte nie ma tego efektu na ścianach i suficie. Masz racje na żywo wygląda o niebo lepiej :), będę musiał poprosić Calabarte o sesje zdjęciową :)

Te nowe materiały co wstawiłeś dają wiele do myślenia nowe inspiracje, dzięki i pozdrawiam.
Aju6 Mężczyzna

85-89 postów

Avatar użytkownika
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2 lis 2010, o 13:05
Uprawiam tykwę od: 3 marca 2010



Re: Aju6

Postprzez tomaszek » 27 sty 2012, o 22:00

Świetna robota :D kolejny nowy pomysł , jeżeli to nie tajemnica to powiedz mi(nam) :) jak i czym wyciołeś te winogrona? super efekt :shock:
tomaszek Mężczyzna

50-54 postów

 
Posty: 51
Dołączył(a): 9 paź 2009, o 20:29



Re: Aju6

Postprzez Aju6 » 28 sty 2012, o 02:22

pewnie że żadna tajemnica, po narysowaniu winogrona wycinałem je malutkim frezem zostawiając tak po 1mm po obu stronach narysowanej linij, trochę tym frezem dopieścić żeby ten kształt był okrągły, skoro przypomina winogrono to ciesze się bardzo z takim zamiarem była ta lampa robiona, Pozdrawiam
Aju6 Mężczyzna

85-89 postów

Avatar użytkownika
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2 lis 2010, o 13:05
Uprawiam tykwę od: 3 marca 2010



Re: Aju6

Postprzez run_away » 30 sty 2012, o 02:18

Na prawdę bardzo fajny efekt. Szczególnie te winogrona. Nigdy nie próbowałem frezować w ścianie tykwy tak, żeby prześwitywało przez nią powietrze. Czy to tak na oko się robi czy np. pod kontrolą światła ze środka?
run_away Mężczyzna

Administrator

Avatar użytkownika
 
Posty: 378
Dołączył(a): 20 sty 2009, o 19:37
Lokalizacja: Zabrze/Warszawa



Poprzednia stronaNastępna strona


  • Advertisement

Powrót do Dzieła forumowiczów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron