loolqus

Pokaż nam, co udało Ci się stworzyć z tykwy.

Re: loolqus

Postprzez muli9 » 9 sie 2013, o 07:53

:shock: Teraz to już pojechałeś po bandzie - przecież to dzieło sztuki na miare Calabarte (nawet mimo tego, że nie ma wyfrzowań to rzuca na kolana) ale... podstawka do wymiany na egzotyka bo te słoje szpecą urok i róznica między górą a dołem rzuca sie w oczy
A co do miąższu to tylko się cieszyć, że zamiast niego wszędzie była skorupa - dzieki temu masz idealne otworki a nie poszarpane

A tak wogóle skąd masz taką tykwe?
muli9 Mężczyzna

475-479 postów

Avatar użytkownika
 
Posty: 479
Dołączył(a): 24 sie 2011, o 09:53
Uprawiam tykwę od: 1 marca 2011



Advertisement

Re: loolqus

Postprzez loolqus » 9 sie 2013, o 13:14

Fajnie, że się podoba- sam jestem z niej zadowolony :D Co do podstawki, mi osobiście pasuje- może dlatego, że też trochę się nad nią napracowałem. Na pewno jakieś drewno egzotyczne wyglądałoby lepiej no ale... może kiedyś ;)
Co do tykwy, jak już pisałem- eksperyment zrobiony z tego:
http://www.andantino.pl/przeszkadzajki/ ... c-ms3.html
loolqus Mężczyzna

65-69 postów

 
Posty: 67
Dołączył(a): 20 lis 2012, o 02:38



Re: loolqus

Postprzez loolqus » 19 wrz 2013, o 00:50

Najnowsza lampa właśnie skończona. Druga i ostatnia z indonezyjskiej tykwy.
Więcej zdjęc w lepszej jakości: : http://www.flickr.com/photos/91622356@N ... 628765546/
DSC_0151.JPG
DSC_0151.JPG (358.29 KiB) Przeglądane 8485 razy
DSC_0155.JPG
DSC_0155.JPG (372.05 KiB) Przeglądane 8485 razy
DSC_0167.JPG
DSC_0167.JPG (173.92 KiB) Przeglądane 8485 razy
DSC_0316.JPG
DSC_0316.JPG (219.98 KiB) Przeglądane 8485 razy
DSC_0270.JPG
DSC_0270.JPG (205.96 KiB) Przeglądane 8485 razy
loolqus Mężczyzna

65-69 postów

 
Posty: 67
Dołączył(a): 20 lis 2012, o 02:38



Re: loolqus

Postprzez muli9 » 19 wrz 2013, o 09:16

Widze, że mamy nowego sztukmistrza - przepiękna lampa - nie sztuka zrobić jedną ekstra lampe ale udowodniłeś, że można to powtórzyć - i już widze coraz lepsze te podstawy - oby tak dalej.

Czy te okrągłe tykwy dalej masz z tego samego źródła co poprzednio? i napisz czym barwisz te tykwy
muli9 Mężczyzna

475-479 postów

Avatar użytkownika
 
Posty: 479
Dołączył(a): 24 sie 2011, o 09:53
Uprawiam tykwę od: 1 marca 2011



Re: loolqus

Postprzez wila » 19 wrz 2013, o 10:07

Perfekcyjna.
Bardzo podoba mi się sposób barwienia tykwy i harmonijne rozmieszczenie dziurek.
pozdrawiam Małgosia
wila Kobieta

210-114 postów

 
Posty: 214
Dołączył(a): 15 paź 2012, o 21:41
Uprawiam tykwę od: 0- 4-1912



Re: loolqus

Postprzez loolqus » 19 wrz 2013, o 11:21

Dziękuje :) tykwy są barwione olejem do drewna, jest niezły skok cenowy miedzy dobrymi olejami więc zaczynam od najtańszych- tu o ile sie nie mylę Altax. Podstawa zrobiona z drewna olchowego, może dlatego wyglada lepiej od poprzedniej. Tak, to ta sama tykwa z Marakasu, do którego podawalem link. Zamówiłem dwie, ale cieżko dostać coś naprawdę okrągłego. Aktualnie nie mam na czym pracować więc trochę przerwy i może coś wymyślę na spokojnie :)
loolqus Mężczyzna

65-69 postów

 
Posty: 67
Dołączył(a): 20 lis 2012, o 02:38



Re: loolqus

Postprzez muli9 » 19 wrz 2013, o 14:03

a ten olej to ten naturalny bezbarwny ?
muli9 Mężczyzna

475-479 postów

Avatar użytkownika
 
Posty: 479
Dołączył(a): 24 sie 2011, o 09:53
Uprawiam tykwę od: 1 marca 2011



Re: loolqus

Postprzez Ninja » 19 wrz 2013, o 17:40

Fajna ....pogratulować ;)
Ninja Mężczyzna

155-159 postów

Avatar użytkownika
 
Posty: 159
Dołączył(a): 25 sie 2012, o 16:12
Lokalizacja: kalisz



Re: loolqus

Postprzez loolqus » 19 wrz 2013, o 19:28

Kolor to palisander. Dzięki Ninja :)
loolqus Mężczyzna

65-69 postów

 
Posty: 67
Dołączył(a): 20 lis 2012, o 02:38



Re: loolqus

Postprzez tomaszek » 19 wrz 2013, o 19:51

Pełna profeska 8-), tak trzymaj.
tomaszek Mężczyzna

50-54 postów

 
Posty: 51
Dołączył(a): 9 paź 2009, o 20:29



Poprzednia stronaNastępna strona


  • Advertisement

Powrót do Dzieła forumowiczów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron